2011. június 29., szerda

Meggyes pite

Húúú nagyon finom, kötelező friss meggyből legalább egy adagot sütni! ;-)

A tészta a szokásos, a Mákos piténél és az Almás piténél is megtalálhatjátok.

A töltelékhez kb. 1,5 kg meggyet kimagoztam, becukroztam és fél napig állni hagytam. Amikor már jól átjárta a cukor leszűrtem a meggyet. 1 csomag vaníliás pudingport 3,5-4 dl meggylével megfőztem, és amikor már kezd besűrűsödni akkor beleforgattam a meggyet is, és még néhány percig továbbfőztem , majd kihűtöttem.
Utána ugyanúgy jártam el, mint a már említett pitéknél.

7 megjegyzés:

  1. De jól néz ki!!!
    Nagyon finom!!

    VálaszTörlés
  2. Kérek szépen!!
    AnazarKonyhatündér

    VálaszTörlés
  3. Oly sok pite receptet próbáltam már, én magam is kísérleteztem néhányszor, de magasan a tiéd a legjobb!! ..és ezt nem csak úgy mondom!:)Örülök, hogy réd találtam, jövök még!! :)

    VálaszTörlés
  4. Csencse, Edith köszönöm :-).
    AnazarKonyhatündér neked bármikor sütnék ;-) :-)!!!
    Zsuzsa igazán aranyos vagy, én is örülök hogy itt voltál, és várlak vissza szeretettel :-)!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a receptet! :)
    http://farcialkot.blogspot.com/2011/07/meggyes-pite.html

    VálaszTörlés