2010. július 7., szerda

Meggyes-vaníliás papucs

Hozzávalók:
  • 50 dkg liszt
  • 5 dkg vaj vagy margarin
  • 2,5 dl tej (nekem több kellett hozzá)
  • 2,5 dkg élesztő
  • 1 csipet só
  • 3 dkg cukor
  • (én tettem bele 2 tojássárgáját is)
A töltelékhez:
  • 20 dkg magozott meggy
  • 1 csomag vaníliás pudingpor
  • 4 dl tej
  • 3 evőkanál cukor
Tojás a lekenéshez.

A hozzávalókat a kenyérsütőbe pakoltam, és dagasztó-kelesztő programra kapcsoltam. Amikor megkelt, lisztezett nyújtólapon vékonyra nyújtottam, négyzetekre vágtam, és megtöltöttem pudinggal amibe pár szem meggyet is nyomkodtam. A tészta két sarkát egymásra hajtottam, és összenyomtam, majd felvert tojással lekentem és kicsit kelni hagytam.
Előmelegített sütőben 170 fokon sütöttem.
Nekem kb 28-30-as papucsok lettek :D.

Eredeti recept a Nők Lapja Konyhájában található.

4 megjegyzés: